Obsahem předmětu je výuka poznatků z oblasti sociální a krizové komunikace. Krizová komunikace je součástí firemní komunikace. Patří mezi klíčové disciplíny public relations a je nedílnou součástí krizového managementu. Její úspěšné zvládnutí má zásadní význam pro ochranu a zachování dobrého jména podniku, instituce, neziskové organizace, nebo veřejně exponované osoby v jejíž prospěch je vykonávána. Krizová komunikace je reakcí na nastalou situaci, jedná se o sebeevaluační proces. V rámci sociální komunikace je důraz položen na problematiku základů mezilidské komunikace, praktické komunikace, teorie komunikace, mediální gramotnosti, mediální komunikace pro management, základů krizové komunikace s médii. Součástí předmětu je rozpoznání krize v jejím počátku, překonání a zvládání krize. Způsob komunikování krizové zprávy v rámci společnosti v návaznosti na probíraná témata prostřednictvím základů sociální komunikace a metod krizového řízení.
Ukončení: Zápočet